دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۰۱
مهر ۹۴

خوشحالم ک پاییز اومد 

تولدم نزدیکه

خدا میدونه چقدر این ماه و دوست دارم

رو دلم خیلی کارای مسعود موند ولی هیچی نگفتم باهاشم عالی برخوردکردم

ولش کنین بیخیال همین الان و عشقه

امروز هر ده دقیقه زنگ میزد میگفت دلم تنگ شده ی چیزی بگو

من :|

خوب چی بگم پاشو بیا انقد دلتنگی

هرچند میدونم نده برا تولدم بیاد

ولی عیب نداره من زیادم دلتنگ نیستم

باید ب این شرایط عادت کنم صحبت پنج ساله ایشالله 

دارم فک میکنم خونه رو چجوری دکور بچینم عکسشو میذارم بعد براتون نظراتونو بدید

نظر خانم همساده رو دوست داشتم

حالا تا ببیتم چی میشه

اتاق خودمم ک بابا اونور داره میسازه گقتم سفید ثابت کنن

بعدا خودم طرح میدم 

الان فعلا سفید سفید :دی

اگه برف بیاد قندیل میبندم حتما :)))))

خوب دیگه از شنبه هم که دانشگاه ایشالله

همه چی ارومه من چقد خوشبختم :دی

فعلااااا:*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
الوچه بانو

نظرات  (۳۶)

پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم....امیدوارم که سالهای سال در کنار آقاتون خوشبخت زندگی کنی...
وای دانشگاه منم دلم دانشگاه خواست...چقدر دلم تنگ شده برای محیط دانشگاه...شاید منم سال دیگه شرکت کردم...دوس دارم پرستار بشم....
عزیزم...راست میگی بیخیال دنیال الان رو عشقه
سلام پونهههه
خوبی؟؟خیلی دلم واست تنگ شده بود...از اون روزی که بلاگفا قاطی کرد و دیگه نشد کامنت بذارم واست کلی حرف نگفته دارم:((
میومدم اینجا میخوندمت اما نمشد کامنت بذارم با گوشی....اخه چرا؟؟
پونه با پت قبلیت اخر شب که خوندم گریم گرفت...دلم حسابی گرفته بود...از یه طرف حال تو و از یه طرف مشکل یکی از دوستای دیگم:((امروز صبح هم امامزاده بودم...خیلی یادت کردم.
ولی خیلی خوبه با زندگیت راه میای و متوقع نیستی...همسرت هم میفهمه که پا به پاش تو زندگی هستی...فقط پونه...نریز تو خودت...نذار داغون بشی...باشه؟؟دانشگات هم که شروعه و مطمئنم حسابی موفقی این ترم هم:))
واسه منم دعا کن...و دوستم...میبینم داره اشتباه میره...ولی هرکاری میکنم...نمیشه واسش کاری انجام بدم...پونه چرا نمیتونم با گوشی کامنت بذارم برات؟؟
ببخشید پرحرفی کردم.مراقب خودت باش...
پاسخ:

منم عزیز دلم:*

نمیدونم چرا نمیشه خانومی

الهی فدا دلت ببخشید ناراحتت کردم :(((

ایشالللللللللللللللللللللللللله :دی

چشم حتما مهربونم

این چ حرفیه عروسک :***

۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۶ خانوم خونه
سلام عزیزم...خوبی ؟
تولدت پیشاپیش مبارک انشالله 120 ساله بشی و بهترینها نصیبت بشه...

پاسخ:
فداییی داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۴ اسمون ما دوتا
تولدت پیشاپیش مبارک ایشالا 120 سال کنار شوهرت خوشبخت بشید 
خوبه از الان به فکر چیدمان خونتی سرت گرم میشه با این فکرای قشنگ 

پاسخ:
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست جونم :*
سلام پونه جونی
تفلدتتتتت مبااالک:p
ایشالا همیشه خوشحال باشی درکنار همسریت

پونه خو دلمونو اب نکن دلم خونه خواست
خخخخ;-)
راستی تولدت چندمه پونه?
پاسخ:
18mer azizam
ای جوووونم. فدای تو دختر پاییزی مهربون
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزدلم ( شکلک ماچ... بغل ... بوس ) اینجا که شکلک نداره... والا بوخودا  :)

خوشحالم که همه چیز آرومه گلم... خوشحالم که خوشحالی
ایشالله همیشه شاد و خندون باشی 
پونه شپشو کجاااااییی

اینم آدرس جدیده منه

بلاگفا بازم چس........یده
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۴ دختر همساده
عاشق همیشه همینجوری خل و چل دیدنتم..
پاییزت مبارک..
تولدتم پیشاپیش مبارک.
بیمعرفت شدیا :( سر نمیزنی :(
پاسخ:
نمیام زیاد وب عزیز وقت نمیکنم
azizam tavalodet mobARAKKK
key miri khone khOdett
پاسخ:

معلوم نیست حالا حالاها خونه بابامم :))


پس 15 روز دیگه تولدتههههههههههههههه:))
پونه الان چطوری؟راستی زانوی باباتو قبلا گفته ب.دی...بهتره بابات؟؟
پاسخ:

اگه خدا قسمت کنه:دی

بهتره ابجی بد نیست :(

۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۵ سپیده مامان درسا
سلام پونه جونم خوبی
تولدت پیشاپیش مبارک ... الهی همیشه خوش و سلامت باشی
قربون دل گرفته ات بشم خدا بزرگه ان شالله همه چی درست میشه .
آدرس وبتو اشتباهی میزدم تو این مدت نتونستم بیام پیشت الانم از وب خانوم چی پیدات کردم و کلی خوشحالم ... خواستی از این وب بری منو یادت نره آدرس بدی بهم .
پاسخ:

       اخه من فدای این حجم از مهربونیت بشممممممممممم خوشگل من

مرسی ک پیدام کردی عشق جان :*

زوووووووووود عکسا رو رد کن بیاد تا راجع به دکوراسیون و اینا نظـر بدم براااات :))
ناسلامتی من مهندس معمارم خوب سر در میارم تو اینچیزاااا :))
اینجا چرا شکلک نداره؟! جا قحطه تو رفتی اینجا؟ :|
پاسخ:
دیوث ادرس نمیذاری نه؟؟؟؟؟؟
تولد ِت مبارک پیشآپیش :دی
ایشآلله که عاقای ِ دلتنگتم میبینی به زودی و َ اونوقته که بفهمی چقد دلتنگ بودی :دی
و َ اینکه..اتاق ِ زمستونی ِ برفیتم مبارک خوشگل بشه ایشالآ :)

+ خوشحآلم که خوشحالی پونـــه ِ جونــی :-*
سلام عزیزم تولدتم مبارک ببخشید که اینقدمن کم نظرمیدم ولی همیشه میخونمت
چرآ آدرس ِ بلاگفاتو گذاشته بودی برآم عنتربانو :\
من دچآر ِ دوگانگی شدم خ ُ @_@

+ اون حجم از لآکآم خشکید َن :دی
+‌ خوبم شوریده ، باز َم :دی
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۶ سپیده مامان درسا
پونه جونم تو از ناناز خبر داری ، آدرس عوض کرده ولی رمز نداده به هیچکی ، اگه ازش خبر داری بگو پیشم بیاد کارش دارم ...
به به تولد پونه خانومه خودمه[قلب]
پیشاپیش مبارک بااشه عزیزم:*:*:*:*:*:*
نامزد منم واسه تولدم نیومد.. پول نداشت بیاد :|
چه کار میشه کرد .. زندگی که همیشه ایده آل آدم نیست!
تو که شش ماه دیگه داری میری پس اتاق میخوای چه کنی؟؟؟
سلام پونه جون با هزار بدبختی بالاخره اومدم وبت
تولدتم پیشاپیش مبارک باشه ایشالله هر چقده دوس داری خدا طول عمر باعزت بهت عطا کنه،
ایشالله خونتم به دل خوش بچینی و زندگی خوب و خوشی رو در کنار همسرت داشته باشی
سلام پونه خانوم..مبارک باشه ادرسه جدید:)
خیلی یادت کردم و دعا گوت بودم.. برای خوشبختی و ارامشتون دعا کردم.. تو فقط دعا کن دعاهای من برن بالا..:))
چقدم عقب بودم از مطالبت ولی همشونو خوندم..
به نظرم خیلی با تدبیر تصمیم گرفتی درمورد عروسی...مهم همون لباس عروس پوشیدن و ارایشگاه و شاد بوده که تو حذفشون نکردی..فقط تجملاتشو حذف کردی که اصلا هم بد نیست..
درمورد پس انداز نکردنای اقا مسعود و ناراحتیات هم بهت حق میدم..ادم ناراحت میشه..دلش میسوزه!
ولی بعضی مردا اینطورین دیگه..نمونه اش داییه خودم که اصلا بلد نبود پس انداز کنه و الان زنش کلی داره کمکش میکنه توی این زمینه..
از این به بعد خودت حواست باشه که پس انداز بکنه حتما:)
دلم تنگ شده بود چقد برات....
پونه جون بهم سر نمیزنی؟؟؟؟؟
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۵ سپیده مامان درسا
پونه کجا عکس گذاشتی که من ندیدم ، تو وب ناناز دیدم گفتی عکسهامو دیدی که ناناز گفته دیدم ولی نتونستم کامنت بذارم ...
منم میخوام ببینمت دوباره .

نارایَتَم اَزَت

پونه جون عیدت مبارک گلم....خوش باشی درکنار عشقت
پاسخ:
مرسی عزیز دل من
پونه شپش گاو گوساله 
کجاییی هاااااا؟

مهر تولد منه..... کادو من یادت نره ...


بچه پررو هم خودتی....


یه سر بیا پیشم ...


عشقت ابدی پونه خله خودم...
چرا نمینویسی؟!
سرت شلوغه؟
سلاااام عزیزدلمممم
چطوری؟ خوبی؟
عیدت مبارک خانومی (گل+ماچ و بوس) :)
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۰ خانوم خونه
سلام پونه جون...بهتری عزیزم؟
عیدت مبارک....التماس دعا 
پونــهـ ی ِ مآ کجآس خبری نیس ا َز َش ؟ :-*

عید ِت مبآر َکـــــ ♥
۱۰ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۸ خانوم خونه
عاشـــقــــ این خرابکاریاشم شدید
فدات عزیزدلم
تو به اون پشتام دقت میکنی عایا؟؟؟
مشکلات تموم میشن عزیزم،درسته ک خستت میکنن،داغونت میکنن،ب جایی میرسوننت ک دلت میخواد فقط ی دقه همچی آروم بشه ولی مهم اینه ک با همیه اینا مشکلات بلاخره تموم میشن،اندکی صبر،سحر نزدیک است((:
توکل کن ب خدا،این نیز بگذرد(:
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۷ خانوم خونه
عزیزی 
مآمآنای شیطون :))

آپ کن دختر ، دلم برآ پونخُل نوشته هات تنگ شده ♥
پاسخ:
فعلا خسش نمیاد:(
۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۳ سپیده مامان درسا
پونه یعنی واقعا دیگه اینجا نیستی ... گررررریه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی