دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۱۵
مهر ۹۴

و امااااا خبر خوووب...

دیگه چه خبرررر!؟؟؟؟

چیکارا میکنین؟؟؟

اقاهاتوووون خوبن؟؟؟

واااای چقدر خوابم میاد دیگه برم بخوابم :دی

اا شماها هنوز اینجایید؟؟؟

خوش میگذره؟؟

زندکی بر وفق مراده؟؟؟؟؟

همه چی اوکی!؟؟

جان؟؟؟؟

عمه چرا چهارتا دارم!!

چی؟؟؟؟

به روح!؟؟ 

هی همچین بی اعتقادم نیستم :دی

خوب دیگه بسه :))))))

چند روز پیش گفتن ثبت نام بدون قرعه کشیه مشهده 

برید ثبت نام

آقا ما رفتیم ثبت نام یهو دیدیم میگن شده 190نغر قرعه کشی هست دیگه :|

خدمتتون عارضم ک مستقیم خورد تو برجکم

به دوستم اس دادم میای؟؟؟ 

گفت پول ندارم!! 

این قضیه رو حلش کردمو اونم گفت خیلی خوشحالم کردی دفعه اولمه دارم میرم مشهد!!!!

خدا میدونه چقدر خوشحال شدم!!!!

فرداش شدوو نا هم گفتیم اسم ما ک در نمیااااد

یهو دیدم ی اس دارم جهت تثبیت ثبت نام به فلانجا بیاید

آقا مارو میگی

خیلی راحت اس ام اس و بستم 

زنگ زدم ب همون دوستم گفت اسم منم در اومده

گفتم اها باشه و قطع کزدم

یهو مغزم کشید ک چ اتفاقی افتاده

وسط حیاااط دانشگاااه جییییییغاااااا یعنی اسمون ریخت

اصا حواسم نبود باید ذوق کنم :))))))

120نفر اسمشون در اومده من نفر 120ام بودم:0

اخه خدای مهربونم من قربووونت برم که هوام و داری

مرسی از کادوی تولد فوق العادت!!!

من عاشقتم!!!!

هرچند بعد شنیدن این خبر ی خبر وحشتناک و بد شنیدم ک دلم و شکست

اما هیچی نمیتونه حال خوبم و خراب کنه :))

از مسعود جان دلخورم و دلیل صد در صد منطقی دارم

ولی نمییییییگم اصلا هیچوقت

و خلاصه اینکه دوشنبه راهی حرم آقا کرامتم

ای حرمت ملجا درماندگان

دور مران از در و راهم بده.......3>


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵
الوچه بانو

نظرات  (۱۶)

۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۵ دختر همساده
ای جانم
مشهدی پونه :)
چ عالی،
خوشبحااالت
ان شاءالله دفعه دیگه با همسرت بری عزیزم
واسه ما هم دعا کن
به به چه سعادتی
سلام خانوم خانوما. ایشالله بسلامتی بری و برگردی
التماس دعا پونه جونم. من که دستم از حریم پاک حرم امام رضا(ع) کوتاهه
وااااای عزیزم..
به سلامتی، سلام ما رو هم برسون..
التماس دعا عزیزم😘
ای جووونم مشهد
خوش بگذرهههههههه پونه جونیم
ما  رو هم دعا کن
 تولدتم پی پیش مباااااارک عشقولکم :*
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۰ سپیده مامان درسا
ای جونم عزیزم مبارکت باشه ، به سلامتی بیایی ...
هر وقت من دلم مشهد خواسته قسمت همه آشناهام شده جز خودم!! حالا هم که پونه خانوم ما داره میره:)
اینجور مشهد رفتن خیلی حال میده، تنها بری، یهو باشه، نفر 120 ام باشی!!
ان شاءالله که به سلامت بری و برگردی:*:*:* یعااالمه هم واسه دوستات مخصوصا من دعا کن :دی
سوغاتی هم واسه من دو کیلو زعفرون بیار:دی
آدرسم گذاشتم:دی
وای خوش بحالت:))
قشنگ طلبیده شدیااااا
واسه منم دعا کن..یادت میمونه؟!
واااااااای عزیزممممممممممممم
خوش بحااااااالت
خوش بگـــــــــــذره بهـــت
خدا خیلی دوستت داره هاااا فرشته ی پاک مننننننننن :****
۱۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ خانوم خونه
ای جااااااااااااااانم 
خوش به سعادتتت پونه جان...دعامون که بدجور محتاجیم عزیزم
۱۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۶ خانوم خونه
ای جااااااااااااااانم 
خوش به سعادتتت پونه جان...دعامون که بدجور محتاجیم عزیزم
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۹ دختر همساده
عزیزم ممنون از نظرت نه چند روزه شوهرم مریض احواله اصلا...
خیلی سخت ورزش میکنه.
حالا من یه غلطی کردم بهش کفتم لاغر کن خودتو یعنی داره خودشو میکشه.. امشب از باشگاه اومد خیلی خیلی حالش بد بود..
پونه قبلا هم عکسای منو دیده بودی شما؟
یعنی تو وب قبلی بهت رمز داده بودم؟
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۱:۳۳ اسمون ما دوتا
ای جانم 
واسه مام دعا کن 
ایشالا سری بعد با اقاتون میری 
سلام پونه جون خوبی؟؟؟؟بدون مسعود میری سفر؟؟؟خوش بگذره...حرم آقامون صفایی داره که هیچ جای دنیا نداره....من عشقمو از آقا امام رضا دارم...رفتی اونجا حتملا حتما سلام منو بهش برسون...بگو الی گفت آقا جون باهام قهری منو نمیطلبی....؟؟؟؟التماس دعا حسابی.....خوش به سعادتت که امام رضا هواتو داشته قسمتت شده بری 
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۴ عمادوسوگندش
اوخی عزیییییییییزم خوشبحالت.برو یه دل سیییییییر زیارت کن.جای ماهم خالی کن
ابجی جوووووون التماس دعاواسه منم دعاکن قسمت منم بشه فدات شم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی